det där med väggar.

det är nu det börjar. om tre veckor får jag min lägenhet i majorna och då ska den inredas. jag är väääldigt petig med vad jag gillar och inte gillar när det kommer till sånt. jag kommer behöva lite tavlor. jag vill ha stora fina tavlor. och inte för mycket saker på väggarna. för mycket saker runt i kring och på väggarna är det värsta. på mina vita väggar jag ska ha hyllor med alla mina böcker och med mina få men fina saker, som min jordglob t.ex. sen ska jag ha några stora fina tavlor. 

och i köket ska jag ha en stor och rund köksklocka. sen har jag inte tänkt så mycket mer på mitt kök. det känns sjukt att jag ens kommer ha ett riktigt kök! men om jag tänker lite på hur jag vill ha mitt kök så ska det vara ljust och fint. blommor i fönstret, tuplaner på bordet och fina gamla burkar med massa gott kaffe och te i. och sen köksklockan som tickar lite harmoniskt. precis så ska jag ha det

jag har hittat några fina affischer jag gärna vill ha på mina väggar. här är några exempel. alla är så underbara på så olika sätt. det här kommer ge mig mer huvudvärk än vad jag redan har. men tänk så fint det kommer bli.

så. har ni åsikter om vad som är fint och inte och vad som är lite finare än det andra så please let me know!



paris













klart slut. 



Kommentarer
Postat av: Malin

den sista är jättesöt!

2009-02-09 @ 14:34:59
Postat av: Kingen

har du ingen bild på Arne Waise???

2009-02-09 @ 18:11:25
URL: http://kingenfrannorrland.webblogg.se/
Postat av: Melad

jag har bild nummer två fast i en fotoram :D

2009-02-18 @ 17:47:51
URL: http://onlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0