fyra dagar mitt i sverige - nu byter jag kust!

dagarna i hallsberg har passerat fort. har blivit två örebrobesök så jag har hunnit med att träffa alla jag ville! check! lovisa, eva-liisa och helene i söndags och eva-liisa och hanna igår. fina grejer!

har ju inte varit så bra väder men idag så har solen tittat fram! härligt. i sommar spenderar jag mycket tid i solen (och på alla dessa tågresor) med P3-dokumentärer i öronen. har lärt mig allt om IB-affären på 70-talet, hallandsåsen och om raoul wallenberg. and more to come! sjukt bra är de också.

snart kommer syrran hit. det ska göras pizza! familjemys. var och handlade lite ingredienser idag.. ruccola, champinjoner, fetaost.. mmumms!

sen är det i säng tidigt. tåget går 06.33 till stockholm. och det ä en viktig dag, den viktigaste på länge! så jag måste göra bra ifrån mig. men sen när jag har besökt maktens centrum färdigt så ska jag göra lite roliga saker. förmodligen träffa jossan och lee och njuta av underbara stockholm. kommer bli en lång men fin dag!

här är en bild från sommaren 2002. sexton år ung, det var tider det..


(sen om ni vill får ni gärna skänka mig en tanke imorn. eller hålla tummarna. sånt kan faktiskt fungera ibland..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0