första natten på ostindiegatan

jahopp. då var jag inflyttad på ostindiegatan i majorna. eller inflyttad och inflyttad.. kartonger överallt och ingen ordning nånstans. men det kommer det bli! flytten gick smärtfritt, bara lite felkörningar. inga tappade möbler och ingen krock med hyrbilen! bra jobbat tjejer!

när vi hade flyttat klart åt vi pizza. alla fyra var helt sjukt hungriga! att flytta är jobbigare än man kan tro..

min sista natt på gibraltargatan blev inte så fridfull. vaknade halv fyra av att jag tror huset håller på och rasar ihop eller att det skett en jätteexposion. det var grannen bredvid som borrade i betongväggen. inget trevligt vaknande. och vem sjutton börjar borra i en betongvägg kl 04.30? 



två jättedåliga bilder. men ändå. den första bilden visar bara massa möbler och grejer huller om buller (helt onödig bild) och den andra är för att visa hur nöjd jag var att jag lyckades koppla in tv:n så jag kunde se mia&klara! (även detta en helt onödig bild..).

nu ska det sovas.
puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Pizza är en klassiker efter flytt ;) o vi måste fixa den där fotodejten snart, så jag kan få komma o hälsa på sen, kanske möjligvis när du kommit i ordning :P Jag är väldigt sugen på att fota nu nämligen. !

2009-03-02 @ 10:03:37
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Anonym

Åh, gud vad mysigt att bo i Majorna. Hoppas du kommer att trivas, Liza! Alltid kul med lite omväxling.. Just nu sitter jag och funderar på vad det ska bli av mig till hösten. Lättare sagt än gjort att komma på det. Jaja, sköt om dig. Kram /Lina Strand

2009-03-02 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0