välkommen tillbaka!

jag har kommit tillbaka till världen nu tror jag. har legat helt deckad hela veckan.. över 39 grader i feber och en hals som inte går att prata eller äta med. jippi. doktorn konstaterade halsfluss och att jag borde åkt dit mycket tidigare. fick en dunderkur penicillin och ett illgrönt gurgelvatten som bedövar allt vad hals (och även tunga..) heter.

idag är jag lite piggare och imorn ska jag nog ta mig iväg till skolan. ska få lite statistikhjälp av kära moa. fina moa!

jag har typ sett 10 avsnitt av skärgårdsdoktorn under min sjukdomstid. och varje avsnitt är en timma.. så nu mer lever jag i en skärgårdsidyll när jag sover om nätterna. det i kombination med feberyra har varit fint!



allt fler lampor i fönstren runt omkring i majorna släcks ner. och så även här. 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0