overdosing with you

söndagskvällen är här och veckan har nåt sitt slut.

en bra vecka skulle jag säga. väldigt innehållsrik och fin.

helgen har varit toppen. häng med maja i fredags kväll och lördags sågs vi och åt frukost. jag drack lite för mycket kaffe och åt lite för lite mat under dagen så jag var helt skakis och lite yr i ett par timmar.. inte bra liza, inte bra. igårkväll var först hillevi här och vi lagade middag och sen gick vi upp till anna. åt pumpasoppa, drack hemkokad varm drink, snackade och hade det trevligt. vid midnatt fyllde anna år så då firade vi henne lite. idag har jag varit på promenad med emerentia runt söder. vi gick in på en lägenhetsvisning vid skanstull, köpte kaffe och strosade runt. så höstigt skönt!


ikväll har jag försökt få min veckodos av dålig tv, som varje söndagskväll. ensam mamma söker uppfyller bäst det syftet. utan tvekan. tänkte jag skulle ge det omtalada anna anka-programet en chans.. men nja. inte ikväll.

nu ska jag läsa situation sthlm innan jag sover.

imorn är det ny vecka på riksdagen. måndagsmöte 9.30!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde ju mig!

snygg bild tog du och allt. Tack för fikat, gobiten där!

2009-10-19 @ 20:09:29
URL: http://skumraket.blogg.se/
Postat av: lisa

åh, det är inte svårt att ha vettiga åsikter när man sitter i skiten.. men jag tror dessvärre inte att politik är riktigt min grej.

2009-10-20 @ 16:50:39
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Anders Jacobsson

Ensam mamma.......ja-aaa. De kanske skulle behöva ha lite strängkepsar så blev det lite fart. Kramikram!

2009-10-21 @ 04:12:03
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0