och mina tankar har gått i cirklar.

voilà!
bloggen har fått en uppfräschning. första gången sen..? ja, alltid. kanske inte det snyggaste bloggvärlden skådat men lite piffigare än min förra!

idag har jag träffat min syster på lunchen. hon var i stan på konferens. så kul att se henne! vi ses alltför sällan.

nu ska jag om en stund bege mig till söder. möte på partikansliet hela kvällen. jag hade nån liten tanke i smyg om att det kanske skulle hålla på två timmar eller så och vi skulle vara klara runt sju. men nu hörde jag från helena att hon hoppades hinna med 21.10-tåget. jaja, så var det med den kvällen! hade hoppats på att hinna träffa hanna men det får bli some other time.



vi skulle stjäla allt
och slänga bort det igen
nu finns det inget värt att stjäla
men du -
du sätter höstsolen i eld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0