luciamorgon

nu ska jag sova. imorn ska jag upp tidigare än tidigast för att sjunga i hagakyrkan med bästa kören. genrepat hela kvällen och det kommer bli så fint imorgon.

förrförra julen var jag lucia. det var en upplevelse. jag koncentrerade mig på att inte svimma och försökta hålla min stämma så bra som möjligt. i år slipper jag dock stå i rampljuset och tror jag kommer njuta lite mer. söta fina linnéa kommer vara så vacker som lucia imorn. men mest ser jag fram emot solot som terese ska sjunga. skulle kunna lyssna på hennes röst i evigheters evigheter.

är lite nervös. det ska man vara om man ska sjunga inför en fullsatt stor kyrka. nu ska jag stryka mitt röda band och sen gå och sova.

såhär såg det ut tjugohundraåtta. vilka minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0