vitsippor, sol och hallsbergsvår.

i fredags åkte jag till hallsberg för att hänga med familjen och insupa lite lugn, småstad och skog. och påsk såklart! har varit himla fina dagar här och jag skulle gärna stanna några dagar till men jag måste tillbaka till göteborg och skolan imorgon. har smygstartat med plugget idag efter några dagar utan statsvetenskap. skulle gärna ha ledigt ett litet tag till.







igår hann jag med både intervaller (med familj på cykel som farthållare - himla bra), kaffe med johanna och häng vid stugan. och på kvällen såg vi himlen är oskyldigt blå och åt grönsaker och dipp. fint!

påskveckans soundtrack:
Jonathan Johansson – Blommorna

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åh du och jonathan och blommorna och påsken. jag gillar alltihop!

2011-04-25 @ 15:30:07
URL: http://cajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0