influensa.

sen i onsdags har jag varit sjuk. några dagar med feber, några dagar med halsont och nu idag söndag har det vandrat upp och satt sig i bihålorna. så imorn hoppas jag att det är ute ur kroppen helt? ja tack.


Säkert! – Influensa

tog mig in i din dröm inatt
smög runt i din hjärnbalk
kröp intill varenda nerv du har
sa "tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig"

springa fortare
ångra att jag sprang
inte hinna ångra
bryta ihop
kravla upp och sen, spring igen


du måste tro det finns nåt episkt över dig
du måste höra stråkkvartetten, den är i dig


annars lyssnar jag på annika norlin mest hela tiden. och fleet foxes. två av way out west-helgens bästa akter. låten influensa passar ypperligt den här söndagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0