WAY OUT WEST.

nu ska jag iväg till slottsskogen och uppleva sommarens bästa musikhändelse! way out west! två dagar med musik, fest och massa massa fina vänner! jag började helgen med att ha handledningsmöte med maria om teoridelen i min uppsats. fin start ändå. idag är höjdpunkterna fleet foxes och robyn!


jag har dagen till ära dessutom vaknat upp med världens största hår. festivalfrisyr kanske? annars är jag mest nöjd med mitt presspass som ger mig tillgång till backstageområdet. där lär det vara extra mycket fest och fullt med roligt folk!


så, nu går jag till vagnen. förresten, p3 spelade nyss The Plan – Mon Amour (Alternative Single Mix)
LJUVA TONÅRSMINNEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0