julkonsert.

ikväll klockan halv sju har min fina kör julkonsert och jag är sådär lite pirrig i magen. jag lider av lite scenskräck och är lite nervös. men - det kommer bli juligt och jättefint och stämningsfullt. som det ser ut nu är det den sista konserten jag gör med kören. i hela fem år har jag varit med och det har varit alldeles alldeles fantastiskt, men det känns som det är dags att gå vidare nu.

så, nu ska jag försöka släpps nervositeten (jag försöker tänka att jag sänt direktsänd radio inför en halvmiljon människor flera gånger och överlevt) och bara njuta av att sjunga och sprida lite fin stämning.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Liza! Förlåt för sent svar, det är jag som slarvat med att godkänna i kommentarsfältet.



Tack snälla för att du tog dig tid att svara.. Jag har faktiskt tackat JA till utbildningen, och är ganska jättenervös :) Jag har egentligen tusen frågor om själva utbildningen, men mitt största frågetecken just nu är det här med bostad. Jag står i kö hos SGS och jag kikar febrilt runt på blocket, men det är jag nog dessvärre inte ensam om att göra.



Du råkar inte känna någon som tänkt hyra ut sin lägenhet eller liknande? :)



Tack! Kram

2011-12-18 @ 12:14:20
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0