lucka åtta: berätta om ett av dina favoritplagg.

det här var då en tråkig lucka i kalendern. jag har nog inget favoritplagg och blir sällan fäst vid kläder på det sättet. men om jag ändå ska säga något så får det nog vara min svarta basker. eller, jag har ganska många baskrar. de flesta har jag ärvt/snott av mormor och de är ett fint minne av henne. det är bara hon och jag i vår familj som burit basker. jag började redan när jag var jätteliten och sen dess är det den typ av huvudbonad jag nästan uteslutit använt. min mamma var lite tveksam i början minns jag. men det har jag själv då aldrig varit.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har lyckats ordna boende till i vår, men tack ändå! :)

2011-12-20 @ 10:44:21
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0