new york.

på lördag tar jag tåget till stockholm. och på söndag tar jag flyget till anna-lotta och NEW YORK! jag längtar så efter henne, efter att komma till en ny stad, nya människor och få glömma bort vardagen lite. tror jag behöver det. i hela tio dagar stannar jag där! och vet ni? i new york har våren redan kommit för längesen. känns extra bra att tänka på en dag som denna när göteborg är extra kallt och blåsigt!


fina fina anna-lotta

i helgen var jenny i göteborg och typ hela gamla gänget var samlat för en helg. tänk så härligt! vi strosade på stan, fikade, lagade god mat och pratade och pratade.

just för tillfället sitter jag på biblioteket och försöker författa pm. det går minst sagt segt. men SNART är det lunch. lunchen är alltid dagens höjdpunkt när man har heldagar på skolan. och ikväll är det kör, det är i och för sig också en höjdpunkt. har lite träningsvärk sen yogan igår. yoga är min nya grej förresten! kände att det var dags att jag lärde mig varva ner och slappna av på riktigt. och när man inte har det naturligt i sig så får man ta till hjälpmedel och att börja med yoga är kanske det bästa jag gjort på länge! anna-lotta har sagt att vi ska yoga på hennes tak när jag kommer till new york. det ser jag fram emot. från hennes tak ser man förresten hela manhattan. på riktigt! utsikter är mitt bästa så jag tror jag kommer trivas! det i kombination med att hänga med en av mina bästa vänner kan liksom inte gå fel.

Kommentarer
Postat av: Lotti

Åh vad jag längtar! <3

2011-03-29 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0