en onsdag mitt i livet.

intensiv onsdag. är nu hemma och hämtar andan och äter. har hittils idag hunnit med jobb och sen fika med elina som var på besök i stan. elina lärde jag känna i new york då hon delade lägenhet med anna-lotta som jag hälsade på. sen gick jag på ett lunchpass på gymmet tillsammans med linnéa. orkade knappt in i duschen sen och bävar lite inför hur min kropp kommer kännas imorn.

ska snart ta vagnen och möta upp linnéa och gå på nåt slags event. hoppas på en trevlig kväll. ikväll kommer jag förhoppningsvis somna gott.

tre bilder på linnéa. här syns två av de saker vi oftast gör tillsammans: sjunger och efter-tränat-handlar på hemköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0