i brist på annat: en lista.

just nu kan jag bara tänka på tre saker. den ena är att jag ungefär hungrar ihjäl. den andra är min uppsats och att jag inte tycker om den. den tredje och sista saken är tyvärr hemlig.

om exakt en kvart får jag och karolina lämna läsesalen och gå och äta våra matlådor. fram tills dess kan jag ändå inte koncentrera mig på miljöskatter och opinion så jag passar på att fylla i en fin lite lista istället. here we go!


dagens känsla: bra. lite måndagstrött och har en enorm pluggvecka framför mig. men helgen var fin och ikväll är det yoga med linnéa. och jag lagade tusen goda matlådor igår. så med en bra lunch blir pluggdagarna lite enklare.
dagens gata: vasagatan som jag hänger på vareviga dag kanske? den är fin men just nu kan jag inte riktigt se det för all uppsatsångest.
dagens stadsdel: majorna såklart. alltid majorna!
dagens mat: min fina vegetariska lasagne med spenat och ricottaost som jag strax ska få äta upp!
dagens dryck: sådana här dagar: kaffe. men annars mitt nya favorit-te (grönt rooibos med apelsin, ananas & kokos) som jag hittade tack vare den här fina tjejen!
dagens outfit: hmm. svart klänning, strumbyxor & stickad mönstrad tröja.
dagens se fram emot: kvällens yogapass.
dagens happening: skriva skriva skriva, äta, skriva skriva skriva, dricka kaffe, skriva skriva, träna. sova. typ så.
dagens morgon: trött. ville inte riktigt inse att det var måndag. dessutom var det grått och mörkt ute.
dagens pepplåt: Firefox AK – Boom Boom Boom. peppigt värre!
dagens depplåt: här finns det många fler för tillfället. men väljer Jens Lekman – A Promise. fin, vemodig och lite sorglig.
dagens göteborg: grått, lite regn & dimmigt men rätt så varmt och skönt. lite som det brukar med andra ord.
dagens vill ha: EN KLAR MASTERUPPSATS. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för lääääääänkeeeeeeeen ;)

2011-10-05 @ 18:27:49
URL: http://juristan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0