konsekvensen av ett huvud fyllt av siffror.

alltså, jag måste bara klaga lite. klockan är 21.13 och jag är fortfarande kvar på skolan. nu har jag gett upp och ska gå hem. har sysselsatt mig med mina statistiska analyser exakt hela dagen och jag är TRÖTT i mitt lilla huvud. nu ska jag hem till mat som inte finns, en ostädad lägenhet och disk som inte är diskad sen.. ja, jag vet inte. mitt liv är inte glamour just nu. det består endast av 12 timmars pluggdagar och alldeles för lite livsglädje.

här mina kära bloggläsare. här någonstans bland alla siffror och märkliga tecken finns resultatet av min uppsats. förstår ni att jag är lite trött i huvudet?




men vet ni? jag börjar faktiskt se att det finns ett ljus i tunneln. jag tror kanske eventuellt att jag kommer hinna lämna in tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0