en månad från och med idag.

om exakt en månad ska min masteruppsats lämnas in. jag hoppas att det kommer gå. det måste liksom gå. jag är SÅ redo för att avsluta min utbildning nu. fem år har gått och jag har kommit till någonslags teoretisk mättnad. nu vill jag ut i verkligheten och jobba med allt jag kan, vet och vill förändra i vårt samhälle. men först - bli klar med uppsatsen och få min examen.

jag vill så mycket, har stora planer för min framtid som jag längtar efter att få förverkliga. i vägen står bara den här uppsatsen, arbetsmarknaden & jag själv och mina höga prestationskrav. tre rätt jobbiga och stora saker. men det här ordnar sig.


kom igen, nu kör vi! ni är väl med mig?

Kommentarer
Postat av: Mia

Spark i rumpan från mig!!

2011-09-26 @ 22:23:16
Postat av: amanda

såklart vi är! du är så himla duktig!!

2011-09-26 @ 23:37:30
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kör, ba kör! :)

2011-09-27 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0