fyra bra saker på en mindre bra dag.

huvudvärk, ett pendlande humör, träningsvärk, ett alldeles megagrått göteborg utanför biblioteksfönstret och en uppsats som aldrig verkar vilja bli färdig. nej, det är inte riktigt min dag idag.

men - här kommer fyra lite roliga nyheter som ändå gör min dag rätt värd ändå.

  • jens lekmans nya och fantastiska EP an argument with myself.
  • att det är budgetdebatt i riksdagen som sänds direkt vid svtplay (herregud vad jag längtar tillbaka dit förresten).
  • det här med att en av mina favoritkvinnor nina åkestam tillsammans med några andra smarta hjärnor startat MP New York. spännande och nytänkande.
  • min höstspellista på spotify. den är världsbäst och gör (tillsammans med karolina) att jag överlever mina uppsatsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0