your protector.

handledningen gick okej. men det är SÅ MYCKET ATT GÖRA. ska sitta med uppsatsen hela helgen och ja, i princip konstant fram tills inlämning. suck. känns faktiskt rätt så segt.

MEN dagen har varit bra trots allt. detta tack vare fint frukosthäng med karro. sen vid lunch gav hon mig ett super-pepp-samtal som liksom bara hon kan göra. alltså, på riktigt hade den här uppsatsprocessen varit fruktansvärd utan henne. sen åkte jag hem och försökte vila hjärnan en stund. gick sådär. men sen så var det dags att inleda helgen på riktigt tillsammans med linnéa och detta genom ett spinningpass! efteråt kändes allt lite lättare och jag har sedan spenderat resten av kvällen med popcorn, te och tv. precis vad jag behövde. nu är jag nästan laddad för en heldag på skolan imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0