i know places.

efter en fantastisk helg är jag tröttare än tröttast och funderar på riktigt på hur jag ska orka med en lång arbetsdag i morgon. jag programmerar enkäter hela dagarna och skriver undersökningsfrågor på jobbet nu och får testa på lite layout och designjobb. tvära kast från den tunga rapporten jag höll på med nyss med andra ord. skönt med variation.

tänkte bjuda på nio bilder från mina två senaste veckor. direkt tagna ur min iphone och instagram. och med det säger jag tack och godnatt till vecka sju.


vår i köket, lördagsgodis för två & helgarbete



utsikt från jobbet, yoga-pose & helgkaffe på bar italia



fredagshäng med linnéa, grått vid spårvagnshållplatsen & godaste fikat på brogyllen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

2012-04-22 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0