vi fyller alla sprickor med tankar om hopp.

it's aways takes me by suprise how dark it get's this time of year.


helgen är snart slut och den har varit himla fin! jag har sovit ikapp, tränat och hängt med min favoritperson. igårkväll fick jag dessutom grannbesök av bästa sort. förutom dessa fina saker har jag jobbat. det är precis vad jag gör nu också. känns inte överdrivet roligt en söndag (andra söndagen i rad) men jag har inget val. men snart snart snart är den här rapporten klar och det blir lite lugnare.


utsikt från jobbet. två olika dagar, två olika väder.


i morgon är det ny vecka och den startar med en jobbdag med två möten och den obligatoriska måndagsyogan på kvällen. jag har börjat gilla måndagar.

First Aid Kit – To a Poet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0