efter tystnad kommer text.

det har varit tyst ett tag. jag har varit upptagen med ingenting och allt. livet liksom.

men det är ett nytt år nu och det känns bra. 2011 går till historien som det jobbigaste jag upplevt någonsin. men jag är tusen gånger starkare nu och 2011 har även gett mig det finaste på väldigt väldigt länge, kärlek. dessutom innehöll året en efterlängtad masterexamen, radiojobb och mitt första riktiga jobb. så himla fint. jag får hålla på med statsvetenskap och politik hela dagarna och det är ju faktiskt väldigt bra.




nu har jag precis kvällsjobbat lite och skrivit avancerade mail. innan dess ett yogapass med linnéa och innan dess jobb. en helt vanlig måndag. i lördags däremot var det gala och glamour när jag var på P3guldgalans efterfest med massa spännande & duktiga människor. kontraster.

nu ska jag dock vila hjärnan och kroppen. i morgon kommer min mamma till stan och jag är ledig från jobbet. bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0