när man släpper taget tar man steget.

sist jag skrev var jag på tåget mot stockholm. nu sitter jag på x2000 hem till göteborg igen.

jag har haft världens finaste och bästa vecka i stockholm. men det har gått så fort så det känns som om jag nyss var på väg dit.

 

den här veckan har jag vikarierat som pressekreterare/språkrörssekreterare åt gustav fridolin. det roligaste jag gjort i jobbsammanhang någonsin tror jag. det är också det mest nervösa och läskiga. men - allt har gått så himla bra och jag kunde inte ha varit nöjdare.

 

det har varit en händelserik vecka med saudiarabienaffären och försvarsminister tolgfors avgång. så, jag vet inte hur många intervjuer vi styrt upp. utöver det ett besök hos nyhetsmorgon, ett hos gomorron sverige i svt och två p1-sändningar. ska jag klaga på nåt skulle det vara de där svintidiga morgon-tv mornarna som inneburit att jag fått gått upp halv sex för att ta mig till tv-huset.

 

men - det har varit så bra. så kul att ha få lärt känna och jobba med gustav som är så proffsig och duktig. dessutom är han både trevlig och väldigt rolig att jobba med.

 

åh, den här veckan var lite vad jag behöver. är dödstrött men ändå fylld av energi. älskar att vara i politikens mitt. har jobbat med så sjukt duktiga och härliga människor hela veckan. och än en gång fått klart för mig vad det är jag vill göra av mitt liv.

 

nu är jag snart framme i gbg. skönt. just nu har jag en fin mix av sömnbrist, lättnad, glädje och eufori i kroppen.



so much i know, that things just don't grow

if you dont bless them with your patience


Kommentarer
Postat av: cajsa

du är min IDOL!

2012-03-31 @ 18:53:41
URL: http://cajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0