stort liv,

det är mycket som händer nu. känns inte riktigt som jag hinner med. halva sommaren har snart gått fast det känns som om det var förra veckan som jag stog där med min mössa "Samhäll 2005" och sjöng och skrek.. men det är över en månad sen. usch vad tiden går fort, för fort.


det har hursomhelst varit en heltrevlig helg. var ledig i fredags så då var jag vid sommarstugan, tog det lugnt och badade och så.. god mat åt jag med. ingen lagar så god mat som min mamma! sen på kvällen åkte jag till andreas. han hade ett par kompisar där varav den ena är grym på gitarr. jäklar vad bra han spelar. vi hade allsång hela kvällen, blev mest winnerbäck och håkan. så underbart! sen skulle dennis lyfta lite vikter tänkte han.. men när han lyfte så upptävkte han att de tinte fanns några spärrar på sidorna av vikterna så det flög av. oj vilken smäll! 65 kg in i garderoben, men den höll. nästan! det var en rolig syn. efter det skulle jag köra in dom till krogen men det slutade med att jag följde med in och körde hem dom sen också. men det var en trevlig kväll!


igår var jag vid sommarstugan igen, mysigt. jag och andreas tog båten till campingen och köpte glass. mums! på kvällen åkte jag, lovisa och evaliisa in till örebro och gick på bio. mr &mrs smith, den var riktigt rolig faktiskt. sen grillade vi majskolvar hos andreas och satt ute tills vi blev uppätna av alla myggor. dom åkte hem vid tolv ungefär sen gick vi och la oss.


dagen idag har bestått av sol och bad med flickorna. sen blev vi trötta på värmen och åkte till marieberg och handlade lite. jag kör som en gud, bara att konstatera. sen nu alldeles nyss var vi och tog ett kvällsdopp i tripphult!


vart du vill så fort du kan!


det var den helgen det. som sagt, mycket trevlig. men ingenting, absolut INGENTING går upp mot förra helgen. för då var det håkan i västerås. allt var så perfekt. och det mest perfekta var efter konserten när jag och evelina fick komma in bakom scenen och prata med håkan och massa sånt. det är nåt jag aldrig glömmer. världens  underbaraste historia som egentligen kräver ett eget inlägg.. det kanske kommer!


imorn är det upp och jobba. helt okej ändå. inte långt kvar till o-ringen nu! som jag längtar. kommer bli så underbart! en hel vecka med rebecka och alla mina favoriter!

 

man fattar lätt varför människor flyr, det är ett hårt liv

 

håkan - ramlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0