i ain't got the heart,

igår var det winnerbäck i brunnsparken i örebro. riktigt, riktigt jättebra konsert! man bara njöt mest hela tiden. var där med det trevliga sällskapet emil och rebecka plus emils syster och oscar och bröderna attås som vi träffade på därinne. då och då fick jag och rebecka små glädjeryck och hoppade fram i folkmassan och dansade och sjöng jättehögt :) elden var en riktigt höjdare, och söndermarken! och massa andra. men mest glad blev jag när han spelade min absoluta favorit, inte för kärleks skull. ååhh så fint det var!


den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat..


annars bestod kvällen av en massa möten, möten med olika personer. möten som gjorde en superglad, sådana man hade kunnat skippa, möten som gjorde att hjärtat fick sig ett slag och ett möte som gjorde att en tung sten släpptes från mitt hjärta. det har gått så lång tid men ändå kändes allt som förr.. jag vet inte om det är positivt eller negativt men hursomhelst kändes det bra.


nu i eftermiddag och ikväll har jag varit på bröllop, jag och rebcka jobbade ihop lite pengar genom att servera och så. det blev en trevlig kväll med lite nygamla bekantskaper. det var en härlig stämning, alla var glada och dansade och sjöng och erica var så vacker. jag fick en känsla av ensamhet inombords, kärlek är underbart att uppleva men inte att se på utifrån. så är det.  det skär i hjärtat på nåt sätt..


nu är det sovdags för imorn är det tävling i degerfors, tur att livet har sina ljusglimtar..




jag känner efter om det här är att vara fri, om det här är ett liv med mening i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0