städa städa varje fredag..

you can't help me now..

idag är det 1 december och jag har ätit upp första chokladbiten i min kalender! :) december är en bra månad och om cirka en timma ska jag ner till centralen o hämta mamma som kommer med tåget! jättekul att hon kommer och hälsar på! ska bli så roligt! vi ska gå på stan idag och sen ikväll ska vi på lisebergs julmarknad.. mysigt.

jag var i stockholm med evelina sön-tis och det var det bästa på länge! så skönt att komma bort och slippa tänka på all skola. vi strosadde runt i secondhand-affärer på söder.. fikade och shoppade endel! sen var vi på idolvideoinspelningen och det var en upplevelse. jätteroligt! vi bodde hos evelinas kusin sofia mitt på östermalm med NK som närmaste mataffär. haha..
åh och när man är i huvudstaden sådär så ser man alltid lite kända ansikten. denna gång en riktig höjdare i peter jöback! haha! en bandomsidol vill jag lova..


is it really that hard?


nu har jag städat o donat här hemma så det ä fint när mamma kommer. igår var jag barnvakt åt kusin lova. hon skulle på simning och malin jobbade sent och olle var sjuk så det körde ihop sig lite.. så då fick jag ställa upp och köra deras enorma bil till lerum och titta när hon simmade.. kul att köra bil igen nu.. och nu har jag haft mitt körkort i 2 år så det är bara att tuta o köra.. lova visade vägen till simhallen och det resulterade i några extravarv i rondellerna o så. hon tyckte jag körde bil bättre än sin pappa för jag svängde mycket roligare.. vilket hon såklart berättade för dom när vi kom hem. hehe..

sen fick jag god mat där och glass till efterrätt. jag tycker så mycket om dom..hela den familjen är hur bra som helst. det är skönt att jag och min kära morbror är tighta, han är skön han!


i don't know what's make me feel this way but this feeling is enough to make me stay



nehej nu ska jag äta frukost och duscha och sen åka ner till stan o möta mamma! <3

åh förresten! när mamma åker hem imorn kommer hanna hit! ska bli hur kul som helst..  hon stannar tills söndag kväll och på lördagen ska vi till erika. hennes kollektiv har stor adventsfest och det kommer komma så sjukt mycket folk!

17303-33


pusshej!


ps. jag har börjat nynna på julsånger konstant nu. julen är här och göteborg är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0