hon var i mitten av en hurricane..

tell me, will you stay or will you runaway?


imorse var jag riktigt jättetrött när jag vaknade.. blir alldeles för sena kvällar! men men, jobbet gick okej.. jag och paula pratade massa, har ju inte jobbat med varann på länge nu. hon är så rar den tjejen. hon lovade att svänga förbi jobbet imorn och visa upp sin nya kille. späännande ;)

alla handlar massa syltsocker och sånt där nu. jag vil också koka sylt och göra egen saft.. måste ut och plocka blåbär! idag var nästan alla mina favorit-stammisar inne och handlade av mig. dom gör mig glad och är nästan det bästa med jobbet. skulle vilja adoptera de som min farfar och morfar allihopa! :)


we can make it out of here if we try real hard..


väldigt skönt att cykla hem från jobbet i den stekande solen med min arbetskläder.. de där svarta byxorna är underbart svala. haha..


berätta för mig vad allt det här betyder?


ikväll har jag varit i nora och tävlat lite. åkte dit med rebeckas familj. blev en väldigt trevlig kväll! underbar bana i en underbar skog och jag missade knappt en meter. det är grejer det.. jag kom 3:a av cirka 90 stycken vilket inte händer alltför ofta. efter målgång så badade jag och rebecka i sjön som låg därintill. så fint. sommarkvällar slår allt! däremot var det en skum snubbe vid bryggan där vi badade. han hade två läskiga hundar, ett givär och en cigarett i munnen.. mitt i skogen liksom. sen såg han allmänt läskig ut och både jag och rebecka fick en känsla av filmen "jägarna".




i'm dying to get this done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0