lovesong

visst saknar man en dag som förut,


nu har världens bästa morbor hämtat nyckel till min lägenhet (hör ni hur det låter? MIN lägenhet!). han sa att den var mycket fräsch dock väldigt liten. men det är sånt man får ta.

det var vita väggar (puh!) och en "obestämdbar brun-beige" färg på golvet. kasnke inte det muntraste men det finns ju mattor! tjo!

hursomhelst var det trevligt och fräscht. och på torsdag ska jag dit och spana in det med egna ögon.. väntar bara på att han ska maila bilderna han tog därinne... gud vad jag tycker sånt här är spännande! haha. en annan positiv sak var utsikten, jag bor högt upp i göteborg och har fönster ner mot stan. mums!



nehepp. imorn är det stockholm som gäller. ohmygod!



jag stängde aldirg några dörrar, jag bara gick ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0