självmordsblond

jag skulle gjort så annorlunda, om jag gått i andra skor..


nu är min 2,5 veckors semester slut och idag kl 15 är det åter dags för jobb. känns tungt men ändå rätt okej, endast 4 veckor kvar av min tid på ica nu. lite sorligt är det allt för det är så kul folk man fått jobba med och lärt känna.. men jag är nog tillbaka nästa sommar skulle jag tro ;)

tänkte ut och träna lite nu. har fått lite tips på dagens träning av jossan, och hon kan ju sånt! o-ringen vinnare som hon är..


det gick sakta, tog sån tid, varenda vecka var ett år
vi ringde ibland för att fråga hur vi mår
tills jag sa "väntar du på nån eller vill du bli min?"
du sa "vad svarar man på sånt?", jag sa "man svarar nog ingenting"


det sista jag vill är att sommaren ska vara över, snart är det augusti och då är hösten nästan här. att sommaren alltid ska gå så fort. och jag har allt mitt roliga gjort, bara jobb kvar..  förhopningsvis kan det bli ett besök i huvudstaden.. det var fint sist!






det känns som att jag är nära att falla dit nu. kärlek..




it will never last, so tell no one about tonigth..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0