like a lady, (vart du vill så fort du kan!)

ledig idag! och i helgen.. njuter av solen (förutom nu då, var tvungen att gå in o svalka mig lite).

something sweet or something strong,
seems like love no longer can turn me on


på tisdag händer någonting spännade. egentligen vet jag varken ut eller in mer än att jag hoppas att det blir en trevlig dag.. klockan 08:16 går tåget.


om två månader lämnar jag hallsberg för göteborg. känns helt sjukt. ska ner och kolla in lägenheten på torsdag. är det rosablommiga tapeter så dööör jag. det är sant.


det här ska bli den bästa sommaren!
förutom massa jobb så händer det även ovanligt mycket skoj!

peace&love festivalen , göteborgsbeskök, stockholmsbesök , roadtrip till göteborg och halmstad med evaliisa., o-rigen i hälsingland.. mums!

sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det..

det här ska bli en sommar likt håkans himmel blå, himmel blå eller varför inte marits let's just fall in love?

inte tänka så mycket utan göra som man känner för, jag ska verkligen ta vara på den här tiden.


ja, jag säger som marit:
"Let's believe that we can fly
Let's do it cause we wan't to
Let's do it cause we can
"


hur knasigt det egentligen låter så är jag fri, och det känns riktigt, riktigt bra!



har du fått andra himlar i ögonen? du får mig vart du vill med dina vanliga blå.. (jakob hellman är kung!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0