det är bara minnen för livet,

det är nåt med dina ögon,
dom skrämmer mig så


klockan är över 22 och jag borde verkligen sova tidigt ikväll. det borde jag alltid. igår var jag uppe till straxt efter 02 och pluggade kemi. skolan tar kål på mig. tur att man hinner med så mycket roligt också.. annars skulle det aldrig funka!

när det är mitten av november såhär får jag alltid någon slags depression. lyssnar på kent och tycker att allt är grått och trist. idag trodde jag att jag skulle regna bort när jag cyklade hem också..
jag önskar att jag kunde få vrida tillbaka tiden 10 år. få träffa dig igen och skratta och vara lycklig. jag vill att nån ska krama om mig på det sättet som bara du gjorde. fan att du ska vara borta!

av flera olika anledningar var den här helgen som var dömd att bli en depphelg. men det visade sig bli en riktigt trevlig helg istället.. började bra i fredags med att jag fick veta att jag klarade tentan, vilket lättnad! hade bestämt mig för att ha en lugn och skön fredagskväll vilket jag också hade.. den var välbehövlig.

på lördagen så började jag och erika dagen med en promenad. sen åkte vi med linn och karolina och handlade mat inför tacksittningen som vi har för faddrarna på torsdag. det var en trevlig liten utflykt som gjorde mig på rätt bra humör. så fina tjejer det där :)

på kvällen var det förfest hos andrea och sen gick vi vidare till respekt. helt okej men jag var trött och gick hem rätt tidigt tillsammans med nina, hon är så rar den tjejen!
igår var jag oh erika ute och gick en riktig söndagspromenad. så himla fint väder, en helt underbar promenad på över två timmar!


efter dagens föreläsning så pluggade jag i bibioteket. försöker få in den där himla kemin.. det hände en kul sak på biblioteket förresten. jag såg hemköpskillen (lång historia från i somras)! haha. jag försökte lite diskret få hans uppmärksamhet men det lyckades inte så bra.. men jag hann dock uppfatta att han läste någon slags politik. men bara det faktum att han går på min skola är ju hur bra som helst. chansen att se honom igen finns alltså :)

 
på lördag ska jag till hallsberg, det är fest med ica på kvällen och det vill jag faktiskt inte missa. ska bli roligt och umgås lite med allt härligt folk! åker nog tillbaka hit till göteborg redan på söndagen för jag måste plugga. har tenta 25e nov och sen 8e dec.. kuuuul! :/

åh förresten så får jag besök av hanna 2-4 dec! ska bli så himla kul! det är den helgen erikas kollektiv har husfest så det ska bli roligt att ta med henne dit! och helgen efter det kommer emil och rebecka och hälsar på. mys!


jag behövde en hundradels sekund,
nu när jag tagit beslutet är jag lugn.

visioner i mitt huvud är du ler




aja, nu ska jag diska, duscha, plugga.. undra vilket jag ska börja med?


ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har
kom nu jag är kronisk låg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0