det är som att natten här har sett allting och stilla sjunger med,

please turn out the lights,
and i follow you tonight


en seg och trevlig lördag.
festen hos karin igår var mycket trevligt. allt var så himla roligt.
trevligt folk, trevlig stämning, trevliga samtalsämnen.

jag skulle ta det lugnt och ta mig hem tidigt eftersom jag skulle plugga duktigt idag. men nånting hände.. det var alla dessa wasabiärtor och linns vita vin :) men det är jag rätt glad för. blev en kväll med mycket skratt och sen fint sällskap hem av karolina.
har hittat så många fina vänner. det är helt underbart!


det var så mörkt den kvällen jag gick hem. jag hade hoppats på något, hoppats på något..


nu ikväll har jag varit inne hos elin. vi lagade supergod mat och kollade på säkert tio vänneravsnitt! trevligt.
imorn ska jag upp tidigt och ta mig till skolan o plugga. idag var jag där vid två och skulle vara duktig och läsa. träffade karolina och jenny utanför och vi började studierna med varsin latte i solen i hagaparken. där fastnade vi i över en timma och njöt i solskenet och pratade om gårdagens äventyr och massa annat som är viktigare än tentaplugg. haha.

den totala effektiva studietiden blev alldeles för kort men imorn är det plugga plugga som gäller hela dagen! på onsdag är det dags för tenta nummer två och jag hoppas att det kommer gå bra. har fortfarande inte fått veta resultatet på den förra.. vi kommer antagligen få veta det å onsdag. snacka om jobbigt om man inte klarat den första och så gå in och skriva nästa med det i bakhuvudet. nej tack!
efter tentan på onsdag är det förhoppningsvis hem och ta et lite lugnt och andas ett tag innan vi ska ner till skolan igen. men då är målet handelspuben och tentafest! tjo!

nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite om sveriges miljölagar och annat intressant tills jag somnar!





musiken rullar,
dom har glömt allt dom saknar på dan
och du, du är mitt UPPE i livet



tell me if there's something i can't do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0