you can't help me now

du lärde mig att fullständigt försvinna,
in i dina tankar, i ditt huvud står jag fri


det är verkligen höst här i göteborg nu. och det är vackert! i eftermiddag har solen lyst och det har varit underbart. gick en sväng i haga och linné med elin och erika. mycket trevligt.. sen fikade vi, för att fira helgen.

om en timma ska vi träffas alla tjejer nere vid vasaplatsen och sätta oss och dricka lite drinkar och annat mysigt. jag har inte duschat än och jag orkar inte skynda mig.. får helt enkelt komma lite sent..

jag har inte varit hemma i hallsberg mer än två gånger sen jag flyttade.. varav en av gångerna bara var en jättenabbis. visst längtar jag hem, till alla vänner på orienteringen, helene, evaliisa, martina och MAMMA! jag saknar min mamma! tror jag ska hem ett par dagar nästa vecka när vi har lite paus mellan alla delkurser.

det känns som jag hittat rätt här i göteborg. underbart men samtidigt sorligt, jag trodde alltid att hallsberg skulle det vara "hemma". men nu har jag två hem. göteborg är så himla bra. jag har fått världens finaste vänner, helt underbara!

i tisdags var jag och tränade med majorna i skatås! jätteroligt och så skönt att få komma jut i skogen lite.. imorn kommer åke och malin hit med lova. jag ska vara lite barnvakt. vi ska gå på stan lite och sen kanske se nån bio om det gå nån :) mysigt. lova är världens bästa kusin. och världens coolaste sexåring!

nehej, nu ska jag väl duscha och göra mig lite fin inför kvällen.



precis som du,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0