i think i need a new heart,

september är här. höst höst höst.
jag gillar höst, det är mysigt. fast jag ogillar vintern.

sitter här med en kopp te och lyssnar på natt-sm.. spännande och nyss kom johan in i ledningen. heja johan! jag tycker om johan :)

annars trivs jag toppenbra i göteborg! allt är väldigt bra och jag har fått många nya vänner. linn och jag har hittat varandra, hon är en toppentjej och vi har många gemensamma intressen. hon är en gammal orienterare med finfina sm-medaljer på meritlistan. ska försöka få med henne på lite träning med chalmers ol kanske..
idag satt hon, jag och karin kvar i biblioteket på botaniska och skulle plugga och vara flitiga men det gick sådär. men trevligt hade vi!

sen idag har jag varit ute o sprungit, långt faktiskt.. hann ända in i mölndal innan jag kom på att det var dags att vända! men det var en väldigt fin kväll här i göteborg. tycker om staden mer och mer!

aja, på torsdag är det dags att resa mot skåne och SM. på fredag springer jag medeldistanskval och det ska bli kul även om jag är i en dålig form! ska bli jätteskönt och träffa alla man saknat, rebecka rebecka rebecka! sen på söndagen är det staffeten och jag kommer få köra sista sträckan i andralaget, som är ett BRA andralag. hjälp!


neheej, nu ska jag lyssna vidare och hålla tummarna för johan, ivan, rebecka och de andra! sen ska jag väl läsa lite också. jag erkänner att det är sjukt jobbigt att plugga på universitet, men samtidigt så himla roligt! dock känns tentan om två veckor väldigt tung.. 550 sidor å engelska om miljövetenskap.. hua!


open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music at the moment maybe sing with me








jag tror att jag är i mitten av en hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0