imorn smäller det, big time!

vart du vill så fort du kan!


imorn kommer evelina! ska bli jätteroligt! på kvällen är det håkan på liseberg som gäller.. kommer bli grymt och jag kommer vara lika uppsnärjd i det blå som alltid! åh, jag mår aldrig så bra som på håkanspelningar.
det är bäst att se han här i göteborg, det känns mest äkta på nåt sätt! blir hans sista spelning på väldigt länge nu så det kommer vara en underbar känsla imorn..

evelina kommer med tåget vid 16.. sen ska vi hem till mig och fixa lite innan vi drar oss ner mot liseberg och håkan.. sen efter det vet man aldrig vad som kan hända. det har ju hänt förr men som vanligt så hoppas vi inte på för mycket! haha.. bestämde ju iof med stefan och finn i somras att det skulle bli efterfest i min lägenhet efter den här konserten men vad jag har hört så vankas det stort party imorn efter konserterns slut!

på lördag ska vi väl gå på stan.. det kan bli trevligt. på kvällen vet jag inte vad vi ska ut på för äventyr men nåt roligt blir det. skulle höra av mig till kristian om vi ville gå på fest med honom.. aja, det återstår att se.


skyll dig själv du varnades från första kyss


idag har jag varit mycket flitig. pluggat från 9-21. vet egentligen inte om jag är klokare för det.. men man kan ju hoppas. är riktigt nervös inför tentan på onsdag. jag ska göra mitt allra bästa för att klara den. så det så.



jag har aldrig känt mig så uppsärjd i det blå

17303-5

vi kan le, men bara i sekunder
det är ett uttryck för känslor
och det är förbjudet
eller bli som gatorna, våren och vintern
- dom som går runt tills dom försvinner






nej nu är det sovdags efter två nätter med väldigt lite sömn!





jag drömmer mig bort till sång och musik,
till diskot och kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0