there's a lot of things to do befor you die..

det är jag som är viljan och vinden och inget rör mig..



stressig dag, minst sagt.
föreläsning 9-12 i botaniska sen måste jag fort till spårvagnen och ta mig till brunnsparken och in i nordstan och rösta.. sen vidare till stationen och tåget mot jönköping som går 13.02
det gäller att vara effektiv.
väl i jönköping blir jag upphämtad av käre håkan carlsson och så bär det av mot skåne och SM.

på fredag är det medel-kval, lördag final och söndag är det stafett. är nervös för stafetten, men det känns bra att jag ska få köra sista iallafall. 6km tjohoo...


igår var det den segaste dagen i världshistorien. först hade vi biblioteksinfomation på morgonen som var obligatorisk.. sen vidare till geovetarcentrum där vi åt lunch och hade det trevligt! men sen hade vi föreläsning med sten karlsson i drygt 4 timmar. han är fysiker och jag höll seriöst på att somna både en och två gånger.. jag fattar aldrig mycket av det han babblar om men igår var det helhemskt. som tur är är jag inte ensam om att tycka det.. idag ska vi ha en ny föreläsare och den verkade riktigt rolig!


vad händer annars?
på tisdag ska jag linn och kanske karin och se kristian anttila i konserthuset. kan blir riktigt bra och jag har  t o m fått önskat en låt :) sen är det plugg plugg plugg resten av veckan tills på freeeedag för då kommer evelina! ska bli härligt med lite besök. på fredagkvällen spelar håkan på lisberg och vem vet vad som händer efter det? på lördag ska vi gå på stan och sen hitta på nåt spännande på kvällen..

och nästa onsdag har vi tenta. blä. jag måste måste måste klara den!



det är det enda som finns kvar, sen allt blev fel


nu ska jag packa ner det sista och gå ut till bussen, kliva av vid annedalskyrkan och sen gå sista biten till botaniska. så fint väder ute! sommaren ät tillbaka!



a monkey needs to dance, so do YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0