didn't we almost have it all?

söndag kväll och jag borde skriva hemtenta. IGEN. först hemtenta, sen grupparbete och sen hemtenta direkt igen. skit.. men jag klarade ju förra hemtentan och grupparbetet bra, men det känns inte som man får nån belöning för det.. bara nya saker att göra. ska nog kanske träffa moa i veckan och få lite inspiration till att skriva nåt bra. hom är smart och ambitiös och borde kunna hjälpa mig på rätt spår.. haha

nu är jag nästan själv kvar i göteborg. karolina, erika, linn, elin och nina har alla åkt hem. jag ska också åka hem så snart jag är klar med hemtentan. då ska jag hem och bara ta det lugnt.. träffa familjen och alla vänner, och dom som jag saknar nästan allra mest: orienterarna.. ska bli skönt o träffa dom plus att få ut och springa lite i riktig skog igen!

en annan sak jag läntar till är stockholm, hur mycket som helst! ska verkligen försöka åka dit nu innan sommaren. upplevde så många fina stunder där i somras. i hjorthagen, på lidingö, långholmen och ropsten.. den känslan jag hade då är på många sätt långt borta nu men känslan till staden kommer aldrig försvinna..



i know that when you look at me
there's so much that you just don't see
but if you would only take the time
i know in my heart you'd find,
a girl who isn't always strong


can't you see the hurt in me?



helgen har varit bra. i fredags grillkalas hos erika med massa folk, god mat och vin! jag visade upp mina gina skateboard-kunskaper och allt var mysigt. igår va det bio och beck, bra film och jag räknade ut mördaren före alla andra.. haha

söndagen har varit bra.. eller, den har varit sådär. började bra och kommer förhoppningsvis sluta bra också. jag har verkligen insett nu hur mycket vissa personer betyder. trots att man känner sig allt tryggare så blir jag rädd för att bli sårad och besviken. det är svårt att öppna sig och visa sina känslor helt..


dagens låt
silverbullit - run
, helt klart!

tvätt imorn kl åtta. mums vad hääärligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0