jag har inga starka armar att bära dig på,

det här har varit den skönaste eftermiddagen och kvällen på mycket länge. inte läst ett ord som har med politik, förvaltning eller byråkrati att göra! lämnade in mitt PM i tisdags och så idag var det opposition som gick helt okej. eller, hon som opponerade på mig överröste mig inte direkt med positiva ord men det är ju hennes problem!

imorn vid 12 ska jag åka till hallsberg och träffa min kära syster! ett och ett halvt år sen vi sågs nästan. vi har ju en hel atlant imellan oss.. hon vill så gärna att jag kommer i sommar och det vill jag egentligen med. sommar i new york är inte fel på nåt sätt... tyvär är det så mycket annat hela tiden. saknar henne mycket även fast jag kanske inte alltid inser det. åhnej, nu kom jag på att jag nog borde ha fixat nån försenad julklapp/för tidig födelsedagspresent till henne.. hon kommer ju till hundra procent ha någonting till mig.. hmm.. hur ska jag lösa detta? hon kanske rent av nöjer sig med att få träffa sin kära lillasyster som hon saknat och älskar så mycket? haha!

men redan på fredag är jag tillbaka i göteborg för då har jenny stort födelsedagskalas. alla är laddade och det kommer bli en fin kväll är jag säker på. ska bli så roligt att alla tjejer ska dit, hela gänget samlat! dom är som min familj här i göteborg så kommer bli jobbigt att inte ses varje dag i sommar.



det har blivit svårt att älska,
när all kärlek lett till besvikelse




idag har jag varit duktig och simmat och tvättat.. tyvärr inträffade ett par missöden. när jag skulle simma var det några störiga killar där som tyckte det var jättekul att sätta på den där knappen så det blir strömt i vattnet när jag simmade. ååååh. dom fick sig allt några arga blickar! sen när de hade slutat badat stod de bara och glodde på mig när jag simmade.. suck! sen när jag tvättade upptäckte jag att jag hade satt en av maskinerna på 6o grader.. inte bra för där i låg två av mina skjortor.. men de ser ut att ha klarat sig fint trots allt!

nej. nu borde jag väl kanske lägga in tvätten i gardeoben.. sisådär fyra timmar efter att dom blev klara.. sen ska jag nog kanske diska lite och annat sånt trevligt för jag tror minsann det vankas finbesök på gibraltargatan 82 ikväll! 

 

i helgen var det verkligen sommar vilket utnyttjades maximalt ute vid saltholmen med nina och erika..
image48




sen på söndagen var det en helmysig grillkväll hos erika!
image49




du räknar timmarna och tid
av kärlek som du fått, som tog dig bort
i förhoppningar och regnbågar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0