the night,

suttit och skrivit på min artikel i princip hela dagen, eller jag hade ett avbrott på fyra timmar när jag var hos josefin och hade det trevligt med henne och kristian. det var roligt, kristian var helt galen!  tror att dom timmarna var det jag behövde för min inspiration för sen jag kom hem därifrån har jag skrivit en massa bra så nu anser jag mig vara i stort sett klar. det är bra för jag har lite grejer att fixa imorn på dagen innan jag åker hem..

annars är klockan halv tre och jag känner mig lite ensam. fast det kanske man alltid gör om man är vaken såhär dags en onsdagnatt? fast just nu känns det lite extra.. vet inte varför. saknar dom som är långt borta och jag har faktiskt inte så stor lust att åka till hallsberg imorn.



all you lonely people,
you're just the same as us


godnatt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0