when i fall i will take you with me

don't feel sorry, cause there's no reason for us to fight anymore



igår landade jag (eller ja, jag kom ju med tåget) i hallsberg och nu ska det firas jul. är mysigt att vara hemma lite. ta det lugnt och andas. behöver det.. har varit en otroligt intensiv höst och tiden har bara gått utan att man hunnit stannat till och tänka. när mitt huvud tog jullov i tisdags så blev jag helt slut.. hoppas att jag återfått energin när skolan drar igång den 7e.. för innan den 18e ska jag ha hunnit lämna in två PM.. heja heja!


igår åkte jag till rebecka på kvällen. satt och pratade med henne, emil ochh agnes. mysigt! sen åt vi massa god mat och agnes fick sin tröja och autograf/julhälsning som krille skickat med till henne. sen drog jag och agnes vidare till jenny där hon och hennes syster frida höll på att skrämma livet ur sara genom att berätta läskiga historier. haha. sen körde vi singstar i flera timmar, jäklar vad kul det var! jag vill ha det spelet!! faaast, den enda skivan de hade var  "svenska schalgers". inte min favoritmusik men jäkligt roligt var det. var hemma vid tolv och somnade gott..

idag vaknade jag med ont i halsen. kände att jag ahde ont redan igår och det blev väl egentligen inte bättre av all singstar. har varit en väldigt lugn dag.. mamma och jag (okej, mest mamma) har lagt in sill. mums. ingen jul utan sill.. :) sen ska vi rulla lite köttbullar. syrran komemr hit sen också. då blir det glögg och lite spel. vore skitkul att utmana syrran på singstar..
appropå sång så gick vår julkonsert med kören utmärk i lördags.. det var väldigt roligt och alla sjöng så fint. ryser nästan vid bara tanken på stinas sång på oh holy night. efter konserten hade vi en hejdundrande avslutningsfest! killarna som hade fixat allt och vi fick värsta goda välkomstdrinkarna och sen fem rätters mat och ett glas vin till varje rätt.. och snapps.. och mer vin.. och.. ja, ni fattar. kom hem alldeles försent efter sjukt mycket dans till underbar musik. bäst var nog billie jean (varför tänker jag ALLTID på hanna kask när jag hör den låten?) och girls just wanna have fun..



nehepp nehepp. nu kom mamma in från hundpromenaden så nu är det dags för julbestyren igen. på med julmusiken bara! i love it! ;)





häng kvar lite till,
jag lovar dig släppa taget om min frihet, om min tid..
häng kvar lite till,
jag lovar dig hålla fast vid våran längtan, vårat gift..


--> jag tror du förstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0