året som gick,

2006 - årets..

Bästa: flytten till göteborg
Sämsta: tappade kontakter
Lycka: det jag och evelina fick uppleva i och med håkan-spelningarna och på peace&love. och sen alla underbara vänner jag hittat i göteborg
Café: smula på vasagatan i göteborg
Dricka: förutom mjölk som alltid komme vara nummer 1 måste jag säga vitt vin..
Smak: hallon
Maträtt: allt det goda vegetariska
Present: fotoalbumet jag fick av rebecka
Vän: OJ! svårt. men jaa.. eva-liisa, rebecka, hanna, helene, ivan + alla andra orienterare och sen göteborgsgänget! <3
Kärlek: detta har varit ett kärleksfattigt år
Finaste: vänskapen
Resa: håkanresorna med evelina, peace&love med rebecka, göteborg&halmstad med eva-liisa
Plats: göteborg och stugan vid tisaren
Kram: svårt att komma på nån speciell. får väl säga ivans kram nu på nyårsafton kanske
Sms: de från finn! och sen alla knäppa sms från kristian
Mail: hm.. nåt kul från syrran i usa kanske?
Komplimang: kristians komplimanger är alltid speciella
Finaste ord: oskar har sagt mycket fint. och joachim
Diss: haha..

Människor: pass. finns så otroligt många!
Par: hmm.. emil och rebecka? erik barr och elin..
Snällaste: karolina, rebecka, oskar
Sötaste: evelina, nina
Finaste: hanna
Snyggaste: kristian
Sexigaste: pass
Roligaste: evelina och elin
Gäng: göteborgsgänget!
Kändis: håkan
Irriterande kändis: basshunter
Nya idol: många
Konsert: håkan i västerås 16 mars
Festival: PEACE&LOVE!
Blandband: skivorna som oskar gav mig
Låtcitat: "have you ever had that fealing that no one really knows what your all  about?"  (hello saferide)
Hatlåt: boten anna
Svenska kvinnliga artist: hello saferide
Svenska manliga artist: håkan hellström, kristian anttila
Svenska grupp: johnossi
Svenska låt: klubbland
Svenska skiva: johnossi
Svenska nykomling: kusowsky
Nöje: festival, konsterter och dans
Film: ser för lite film för att kunna uttala mig
Tv-program: grey's anatomy, one tree hill
Författare: leslie lokko
Bok: lycksökare - leslie lokko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0