this years love,

nu är det 2007.

nyårsafton var lyckad! var med alla bästa och stämningen var på topp!

sen kom det massa roligt folk och sen var vi på torget vid 12-slaget och där träffade jag massa jag kände! rebecka och de andra sötisarna som varit hos lilian innan och firat! alla fick sig kramar av mig! åh jag var på topp då! allt var bra och jag var så lycklig.

efter 12 nångång hände lite grejer som gjorde att allt blev tvärtom. men även det är löst nu och det känns sååå skönt!  jag och jenny pratade med varandra i säkert 3-4 timmar igår och det känns så skönt.
jenny är en riktig bra vän och jag är glad att allt är som det ska.



this is the year it all will happen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0