för alla hjärtan måste gå sönder ibland

du äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna


tillbaka i göteborg efter tre veckor jobb och o-ringen. det har trots allt varit händelserika veckor, särskilt den sista.
o-ringen 2007 är ett kapitel för sig. kanske kommer det här, kanske bara för mig själv.


jag är i nåt slags upplösningstillstånd. som en bubbla som snart spricker. göteborg var helt klart behövligt.


jag borde verkligen göra nåt annat än att sitta här och skriva, lyssna på lasse lindh och dricka malibu direkt ur flaskan. är tveksam till om det gör allt lättare..




hon gråter på platser så trånga och tysta
men ingen ser vad jag ser,
hon är vacker som en ängel när hon dansar i sitt rum
till sånger om brustna hjärtan och drömmar gjorda av glas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0