don't know who to blame or trust,

hemtenta och körtelfeber,
vilken underbar vecka..

var hos doktorn igår mellan 15-20, seeeegt. slussades mellan olika sköterskor och provtagningar och läkare. och tillslut fick jag svaret att jag har körtelfeber. blä!
ingen träning på minst fyra veckor och han sa att det kommer ta minst 2-3 månader innan jag känner mig som vanligt igen.. kommer bli galen på att inte få träna! och stunder som den på bilden känns ganska så avlägsna just nu.. (tre år sen i sommar.. helt sjukt hur fort tiden går. skulle ge mycket för att få uppleva den dagen igen..)

image43



förutom sjukdomen är det mesta bra. träffades i haga imorse med karolina, jenny, linn, andrea och amanda för att äta frukost, vilken bra start på dagen! annars kommer veckan mest bestå av att äta, dricka, sova och skriva på hemtentan som ska lämnas in senast fredag kl 16.. intressant men svårt ämne. jaja, det är väl så det ska vara.

nej, åter till skrivandet..



 i never been left, cause i always leave first..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0