heartbeats

huvudet gör ont.

skulle vilja vara någon helt annanstans nu.

ett ställe som vore fint att vara på nu är hos den personen som får mig att må allra bäst, som får mig alldeles varm och glad! det finns egentligen inte en enda anledning till att tveka... så varför göra det?
, det är bara att följa sitt hjärta. jag förstår verkligen inte varför det ska vara så svårt?
det är som det är! och det ä något som är alldels för bra för att kasta bort. skulle aldrig kunna förlåta mig själv.

jag har aldrig träffat nån som får mig att känna såhär!


"jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla
men jag känner nåt, jag är så gott som förtrollad"


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0