en massa hat!

jag hatar källkritik, jag hatar att skriva PM om det, jag hatar att läsa texter om irak-kriget, jag hatar socialkonstruktivismen och jag hatar att vi ska diskutera det på EU-seminariet! sen hatar jag tentan som är om två veckor också!

just nu är skolan allt annat än rolig. MEN det är bara två veckor kvar.. jag har aldrig varit så värd ett sommarlov som jag är nu. två veckor är en ganska kort tid, måste kämpa de här två sista veckorna men nu finns verkligen ingen motivation alls! BLÄ!

sen hatar jag jukola också. jag vill SPRINGA!! roligaste tävlingen på hela året och jag vill inte åka som reserv.. ska försöka leta upp ett lag som behöver mig. göteborg-majorna kanske? annars kanske det blir kombinationslag med hagaby eller kfum. men jag vill springa med tisaren.. varför ska vi bara ha fjuttiga två lag? fick detta mindre uppmuntrande mailet av min tränare idag..
 

"Tja tjejen!!



Kul att du vill med till Jukola! Blir inte detsamma utan Liza ju!



Vi kommer att åka med två lag, och i dagsläget har vi gjort bedömningen att du inte platsar i lagen. Menjag tycker du ska följa med ändå! Ju fler detsto roligare.. Finns planer på eventuellt kombinationslag med KFUM eller Hagaby..."




men jag måste åka, jag kan inte missa finland, jukola, färjan, stämningen, bastun, spänningen, fotollen i parken och kalaset på hemresan!.. NEJ, det går inte! saknar alla orienterare så mycket nu så jag inte vet var jag ska ta vägen! vi sågs ju nästan varje dag förut.. men nu har det blivit en gång var fjärde månad eller nåt. men i sommar blir det förhoppningsvis ändring på det. ska ju vara hemma hela juli åtminstonde så då blir det häng med hanna, rebecka, jenny, ivan, isac, jossan, frippe, sara, lilian och de andra hela dagarna om jag får bestämma! haha




neeej nu måste jag återgå till jävla källkritiken och socialkonstruktivismen..


Kommentarer
Postat av: Beckis

du ska med! :) annars blir det inget jukola! längtar efter dig!

2007-05-23 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0