hjärter dams sista sång

idag är det den stora pluggdagen. och hittils har det gått segt. håller på och läser igenom kompendiet med texter som vi ska skriva en källkritisk övning på tills seminariet på fredag. ååååååhhhh.. sen på tisdag ska jag träffa min grupp till det andra seminariet och då måste jag ha nåt bra att komma med till de andra i gruppen. suck suck suck!

förutom de där två seminarierna är det en enorm tenta den 4e juni också. internationell politik. kommer bli sjukt jobbiga veckor nu men sen är ju sommarn här och jag ska njuta som aldrig förr!


igår fyllde josefin år och jag var där på tårtkalas. det var en salig blandning människor men väldigt trevligt.. när jag gick själv därifrån sen pratade jag med kristian i telefon och fick lite sällskap. han är så go och kan verkligen göra mig glad. tack för det!


dags att återvända till kompendiet.. sen ska jag och elin gå och handla lite mat ihop. något att se fram emot denna söndag.

image50


elin och jag på sittningen, så söta så. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0