jag hör fortfarande hur havsvindarna blåser..

besök av föräldrar i helgen.
jo tack..

idag har jag dragit runt dom på stan.. sen fikade vi i vasastan. det var fint!
sen är det ju gäteborgsvarvet också som vi såklart kollat in! var uppe vid götaplatsen och hejade på alla löpare när de vände ner och endast hade fyra kilometer kvar.. alla såg rätt slitna ut. nästa år ska jag med springa! blev sjukt sugen, ska nog utmana daniel i det.. undra hur stor chans det är att han antar min utmaning? :)

uppe vid götaplatsen jobbade även isak som speaker och kommentator.. han var grym och var ute bland löparna och intervjuade. tur att jag inte sprang förbi honom.. risken känns rätt stor att jag hade blivit uppfångad av honom.. haha.

nu ska vi ner på stan igen och till min morbror och äta middag med dom.. mys!



och imorn är det en stor dag. det är dags för konsert! jag är nervös men det kommer bli såå roligt!
jag älskar att sjunga!



puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0