man must dance!

klockan är halv fyra och jag och helene käkar godis.
det blev en galen kväll. började lugnt med maja, karolina och andrea.. sen träffade vi på hannes vid vasaplatsen och snackade lite skit med honom.

sen helt plötsligt var vi på HDK-fest högst upp i ett hus vid valand. den sjukaste festen någonsin! träffade på simon och det var trevligt. han sa att han hade kvar mitt armband och att han gärna önskade sig ett till.. haha.
alla dansade som galningar där och var helt uppe i det blå.. och då syftar jag på alla möjliga olika sätt. jag och helene blev förälskade i en man med enormt skägg och en stor vit målarrock. haha. han dansade över hela stället med ett parasoll i handen och vi hängde på tåget!


sen fick helene en knytnäve i huvudet och blev yr och så var sagan slut och vi begav oss mot bussen..



sov sött!



magnetic city full of life..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0