stort liv

det har hänt mycket sen sist. ändå är mycket som vanligt.

- var hemma i hallsberg och träffade syrran som var hemma på besök. mysigt och trevligt!
- jennys födelsedagskalas blev en höjdare och allt var rätt galet, massa kärlek och skratt och även endel tårar. jag var utelåst och andrea erbjöd mig en sovplats!
- åkte med anttila till kumla och kollade på hans spelning där och passade på att gratta mamma också!
- hade sittning med SMIL-programmet. tema PRO, aldrig sett så mycket söta tanter förut!

jaa, det är lite av vad som hänt senaste tiden.
evelina var här förra helgen och det var trevligt som vanligt! hon gör mig glad! sen har det firats valborg också! vi började med picknick i slottsskogen och slutade på kristians fest. det var en fin valborg men dn hade sina svackor..

sen lämnades en hemtenta in igår. helt underbar att ha den ur världen! den har varit seeeg! så denna helg är HELT ledig fram tills måndag då den sista delkursen i statsvetenskap börjar; internationell politik.

nu är helene här och hälsar på denna helg! en av mina äldsta vänner och det finns nog egentligen ingen som känner mig så bra. det är nästan läskigt hur mycket sjuka grejer vi har gjort tillsammans!


det finns mycket jag behöver få ur mig,
det är bra att prata har jag fått lära mig av en viss person.. och sant är väl det trots att det är svårt.



nej nu ska det fixas nån god middag!



jag gick ut en kväll,
för att känna lukten av våren
jag trodde att jag kunde känna igen
men det kan jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0